یا علی

وبلاگ مذهبی

یا علی

وبلاگ مذهبی

نامه های مردمی به رفسنجانی سر از خیابان درآورد!

 

تعدادی از نامه هایی که توسط مردم و دانشجویان خرم آباد به هاشمی رفسنجانی و جاسبی تحویل داده شده بود، در یکی از خیابانهای این شهر پیدا شد.


 

به گزارش رجانیوز، این نامه ها در تاریخ 27 آذر سال جاری در جریان سفر هاشمی و جاسبی به خرم آباد، ارائه شده بود.

 

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد، انتقال دانشجویی، درخواست کمک مالی و مواردی از این دست، عمده ترین مطالبات مکتوب در این نامه هاست که نگارندگان آن از رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس دانشگاه آزاد تقاضای کمک کرده اند.

 

این نامه ها هنگام حضور هاشمی رفسنجانی و جاسبی در خرم آباد، تحویل متصدیان جمع آوری نامه های مردمی شده بود اما به جای اینکه برای بررسی و ترتیب اثر دادن همراه با هواپیمای اختصاصی حامل این افراد به تهران انتقال داده شود، از یکی از خیابانهای خرم آباد سر درآورد!

 

نامه ها در مسیر خیابان منتهی به فرودگاه ریخته شده بودند که نظر یک شهروند خرم آبادی را جلب کرده و وی پس از مطالعه نامه ها متوجه این موضوع شد.

 

گفتنی است مخالفان دولت همواره دولت را به سبب جمع آوری نامه های مردمی در سفرهای استانی مورد انتقاد قرار داده و از این اقدام به افزایش توقع مردم یاد کرده اند.

 

با این حال، علیرغم جمع آوری تعداد زیادی نامه در جریان هر سفر استانی، تاکنون اتفاقی مشابه مورد فوق سابقه نداشته و تمامی نامه ها پس از انتقال به تهران در مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری مورد رسیدگی و ارجاع به نهادها و سازمان های مربوطه قرار می گیرند.

منبع : فردانیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

من بدبخت میخواستم به رفسنجانی نامه بدم بلکه کمکم کنند
خدا خیرت بده که منو مطلع کردی
ممنون عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد