یا علی

وبلاگ مذهبی

یا علی

وبلاگ مذهبی

تبلیغ ازدواج با محارم در شیراز

تبلیغ ازدواج با محارم از سوی بهاییت

ایجاد آرایشگاه‌های رایگان برای مردان، جلسات شب نشینی و ترویج و تبلیغ ازدواج خواهر و برادر، راه اندازی سوپر مارکت‌ها و ارائه خدمات رایگان و تخفیف های 5000 تومانی به مشتریان معرفی شده، برخی از فعالیت های آنان در برخی نقاط کشور است.

حجت الاسلام منصور برزگر عضو هیأت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کل کشور در گفتگو با خبرنگار «جهان»، گفت: از فعالیت بهائیان در شیراز مدت‌هاست می‌گذرد و مسئولین فرهنگی این استان نیز در جهت خنثی کردن این فعالیت‌ها اقداماتی در این خصوص انجام داده اند.

وی افزود: تا مدتها قبل، این فرقه در شهرک ولیعصر شیراز پایگاهی داشتند و فعالیت‌هایی انجام می‌دادند که ایجاد آرایشگاه های رایگان برای مردان، جلسات شب نشینی و ترویج و تبلیغ ازدواج خواهر و برادر، راه اندازی سوپرمارکت‌ها و ارائه خدمات رایگان و تخفیف های 5000 تومانی به مشتریان معرفی شده، برخی از فعالیت های آنان بود.

عضو هیأت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کل کشور در ادامه با بیان اینکه آنان از صهیونیست‌ها مبالغ کلانی برای انجام این ماموریت دریافت می‌کنند، خاطر نشان کرد: مبلغان این فرقه پا را فراتر گذاشته و حتی به روستاهای این استان می روند و با سوءاستفاده از فقر در مناطق روستایی و محروم به دنبال رفع مشکلات مالی و اقتصادی آنها بوده تا بتوانند پایگاه اجتماعی خود را در بین مردم ارتقا دهند.

وی ادامه داد: مدتی است فرقه بهائیت فعالیت‌های تبلیغی خود را در استان فارس بصورت گسترده آغاز کرده است و مسئولان فرهنگی نیز باید به طور جدی به دنبال راهکاری برای این امر باشند.

تحریکات مذهبی بهائیت منطقه خرمدشت کرج

اخیراً تعداد زیادی اطلاعیه در خصوص اعتقادات بهاییت در منطقه خرمدشت از توابع شهرستان کرج توسط فرد یا افراد ناشناس توزیع گردیده است.

در این اطلاعیه مطالبی در خصوص سن بلوغ، ازدواج با محارم و حج بیان شده است.
همچنین در محل انتشار این اطلاعیه تعداد زیادی از پیروان بهائیت ساکن هستند .

آموزش روش های تبلیغ به جوانان بهایی

اخبرا در جلسه جوانان بهاییت در یاسوج، ناظم جلسه ضمن آموزش شیوه‌های تبلیغ به جوانان و نوجوانان شرکت کننده از آنان خواسته است به صورت آشکارا، مستقیم و غیر مستقیم و از طریق ارتباط خانوادگی به تبلیغ بهائیت بپردازند.

در این جلسه به حاضرین تاکید شده که با اخلاق و رفتار خود سعی در جذب افراد کنید، علاقه مندان به بهاییت را مستقیم به جلسات دعا دعوت کنید.

وی همچنین شیوه های دیگر تبلیغ را این گونه بیان کرد: در مورد بهائیت با مردم صحبت کنید و افردای که آمادگی درک و پذیرش را دارند، به بهائیت دعوت کنید. رفت و آمد خانوادگی و دوستی با کسانی که با آنان در ارتباط هستید برقرار کنید.

گفتنی است فعالیت بهائیت در بین جوانان استان کهکیلویه و بویر احمد افزایش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد