یا علی

وبلاگ مذهبی

یا علی

وبلاگ مذهبی

هک 285 سایت شیعه توسط هکرهای وهابی

شنیده‌ها حاکی است، حدود 200 تا 250 نفر با هزینه 300 میلیون دلار در تلاشی چند ماهه در امارات، اقدام به هک این سایت‌ها کرده‌اند.

سایت‌های آیت‌الله سیستانی، مکارم، سبحانی، تبریزی، الشیعه، حرم حضرت معصومه (س) و شمار دیگری از سایت‌های تخصصی شیعیان هک شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، ساعت 2:30 بامداد امروز، 285 سایت شیعیان از سوی هکرهایی که توسط وهابیون اجیر شده بودند، هک شد که از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های حضرات آیات مکارم، سیستانی، تبریزی، سبحانی و سایت‌های تخصصی دیگری همچون الشیعه، حرم حضرت معصومه (س)، سایت تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه اشاره کرد.



بنا بر این گزارش، هکرها با استفاده از اشعار و ادبیات و تصاویر موهن، به توهین و هتک حرمت مراجع پرداخته و با انتشار اشعاری، به تشیع و شیعیان توهین کرده‌اند.
شنیده‌ها حاکی است، حدود 200 تا 250 نفر با هزینه 300 میلیون دلار در تلاشی چند ماهه در امارات، اقدام به هک این سایت‌ها کرده‌اند.

این حمله هکرها در ادامه موج جدید حملات و توهین‌ها به مقدسات شیعیان و پس از آن آغاز شد که قرضاوی ـ تندرو مصری‌الاصل ـ در سخنانی، ضمن توهین به شیعیان، خواستار جلوگیری از گسترش تشیع شد.

در همین حال، یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» اظهار داشت: هکرها برای حمله به این سایت‌ها از هفت لایه حفاظتی عبور کرده‌اند و قسمت فنی و پشتیبانی این سایت‌ها در تلاشند تا در روزهای آینده، این مشکل را برطرف کنند.
آیت الله مکارم شیرازی امروز درجلسه درس تفسیر خود درحرم مطهرحضرت فاطمه معصومه (س)، خاطرنشان کرد‏:‏ وهابیون متعصب با این اقدامات شوم خود می خواهند صدای علمای شیعه به گوش جهانیان نرسد‏.

آیت الله مکارم شیرازی گفت‏:‏ بهترین دلیل برای حقانیت مذهب شیعه محو شدن سایت های اینترنتی علمای آنها بدست وهابیون است که فکر می کنند باسانسور آنها می توانند از رشد روز افزون مذهب تشیع جلوگیری کنند‏.‏
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد‏:‏ ما سایت های اینترنتی خود را بازسازی وفعال خواهیم کرد ولی وهابیون بدانند که جوانان اهل تسنن بیشتر ازگذشته به مذهب تشیع گرایش پیدا خواهند کرد‏.‏

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد‏:‏ مردم دنیا خصوصا جوانان فکرمی کنند که دراین سایت های اینترنتی چه مطالبی وجود داشت که وهابیون رااینگونه به وحشت انداخته است‏.‏

وی تصریح کرد‏:‏ پیشرفت مذهب شیعه به سرعت در جهان خصوصا در مکه و مدینه در حال گسترش است و وهابیون که از مشرکان زمان جاهلیت بدترند با هک کردن سایت ها شیعی می خواهند از این روند جلوگیری کنند‏.‏



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد