یا علی

وبلاگ مذهبی

یا علی

وبلاگ مذهبی

وهابی ها علامت قبور ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم را بطور مرتب در سا

در ویکی مپیا ، هر نشان و علامت بر حسب تایید کاربران بیشتر، باقی می ماند یا با رای منفی کاربران بیشتر، حذف می شود


قاصدک نیوز : دوستان عزیز می توانند با رجوع به آدرس زیر و تایید علامتهای قبور ائمه و کوچه بنی هاشم در مسجدالنبی از این اقدام ضدشیعی وهابیها جلوگیری کنند.


http://www.wikimapia.org/#lat=24.468635&lon=39.610648&z=17&l=16&m=a&v=2

فرقه جدید آمریکایی: سه زن بگیرید تابه بهشت بروید

به زنان این فرقه نیز از کودکی آموزش داده می‌شود که راه رستگاری، تسلیم شدن در برابر امیال شوهر است.

پلیس تگزاس در تازه‌ترین رویارویی با پیروان یک فرقه افراطی مسیحی که به اصل چند همسری باور دارند، حدود ۱۸۰ زن و کودک را از مزرعه‌ای دورافتاده بیرون آورده است.
رویارویی تازه، بعد از شکایت زنی آغاز شد که تلفنی به پلیس گفت که یکی از مردان میان‌سال «کلیسای بنیادگرای عیسی مسیحِ قدیسینِ متأخر» یا «مورمون‌ها» وی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.
بنا به اظهارات مقامات پلیس، این زن گفته هنوز به سن قانونی نرسیده بوده؛ ولی توسط یکی از مردان این فرقه مسیحیت باردار شده است. طبق قوانین تگزاس، دختران زیر ۱۶ سال، حتی با رضایت والدین، نمی‌توانند ازدواج کنند.

ادامه مطلب ...

وهابیون از کلمه عقل متنفرند

فارغ التحصیل دانشگاه عربستان و طلبه مرکز جهانی علوم اسلامی گفت: وهابیها از کلمه عقل متنفرند و دارای جمود فکری اند.


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، دکتر "عصام العماد" در نشست علمی اهل بیت(ع) و وهابیت در مدرسه عالی حجتیه قم گفت: مبنای اندیشه ما تفکر قرآن و اهل بیت(ع) است و باید با این تفکر عالی به مقابله با دیدگاه های انحرافی پرداخت.

وی با تاکید بر بررسی اندیشه های مذاهب انحرافی در مجامع علمی حوزه افزود: ارتباط علمی و تضارب آراء به شکل صحیح موجب هدایت انسانها و یافتن راه حق می‌شود.


این محقق حوزوی با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) به واسطه استواری آن بر بنیان عقل، روز به روز در حال پیشرفت است، گفت: معرفی معارف اهل بیت(ع) به جهانیان و طبقه بندی این اطلاعات بر حسب گروه های سنی مخاطب در مناطق مختلف جغرافیایی، ضروری است